Kusiner

Hej
Igår var jag hos mina kusiner vi åt pizza,såg på film och spela på min iPhone det var jätte kul... Idag har jag dansat med Wilma vi brukar dansa på lördagar kl:12.00. Vi dansar hip hop och street dance det är jätte kul. När jag kom hem åt jag frukost det var egentligen lite sent att äta då men i alla fall. Sen hoppa jag in i duschen och när jag var klar så hade vi gäster hos oss det va faktiskt ganska kul vi åt tacos tillsammans det var jätte gott. Just nu ser jag på film den heter "jag saknar dig" den är skit bra. Man blir tårögd den är så sorglig och om jag säger att den är sorglig så är den det för jag har bara gråtit i king kong den är så bra men nu ska jag fortsätta se på filmen men hejdå puss puss / Jassi <3

Ps: Jag har tyvärr ingen bild men hoppas det går bra endå!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0